قوانین و مقررات مراسم

-



  • سئوالات متداول مراسم

    سئوالات متداول مراسم : 

    CVV2 چیست ؟

    رمز دوم عابر بانک عددی است سه یا چهار رقمی درج شده بر رو یا پشت کارت عابر بانک شما
    در صورت سئوالات بیشتر لطفاً به خدمات و پشتیبانی آنلاین مراجعه فرمائید support.6234.com

    رمز اینترنتی چیست ؟

    با مراجعه به دستگاههای خودپرداز، گزینه تغییر رمز را انتخاب کرده، سپس با انتخاب گزینه رمز دوم (رمز اینیرنتی)عدد مورد نظر را انتخاب نموده، و سپس تایید کرده .
    در صورت سئوالات بیشتر لطفاً به خدمات و پشتیبانی آنلاین مراجعه فرمائید support.6234.com

    چگونه از موجودی تعداد بلیتهای باقیمانده و قیمت آنها در خرید اینترنتی میتوان مطلع شد؟

    زمانیکه برای خرید بلیت بر روی گزینه خرید اینترنتی بلیط کلیک نمودید پس از انتخاب روز و سانس ، صفحه ای باز میشود و جدولی از قیمتها را به شما نشان میدهد که در آن جدول تعداد بلیتهای موجود از هر قیمت را به شما اعلام میکند .
    در صورت سئوالات بیشتر لطفاً به خدمات و پشتیبانی آنلاین مراجعه فرمائید support.6234.com

    نحوه دریافت بلیت پس از خرید اینترنتی به چه صورت می باشد ؟

    پس از موفقیت امیز بودن خرید و متصل شدن به سایت 6234ضمن نمایش جدولی مبنی بر جزییات خرید شما لینک دانلود سبز رنگی در اختیار شما قرار خواهد داد . شما توسط لینک مذکور میتوانید فایل pdf بلیط خود را که توسط برنامه هایی نظیر acrobat adobe reader خوانده میشود را ذخیره و باز نموده سپس به همراه پرینت ان به سالن مراجعه نمایید .
    در صورت سئوالات بیشتر لطفاً به خدمات و پشتیبانی آنلاین مراجعه فرمائید support.6234.com

    چرا در خرید اینترنتی زمانیکه به هر دلیلی نتوانیم ادامه دهیم،بلافاصله قادر به انتخاب قبلی مان نیستیم؟

    اگر به هر دلیلی قادر به پرداخت نشوید،صندلی ها تا 10 دقیقه در حالت رزرو باقی می ماند(به رنگ زرد) و پس از گذشت این زمان مجددا قابل فروش می باشد.
    در صورت سئوالات بیشتر لطفاً به خدمات و پشتیبانی آنلاین مراجعه فرمائید support.6234.com

    آیا امکان آن هست در خرید اینترنتی قبل از پرداخت وجه، بتوانیم تعدادی از بلیت ها را کنسل کنیم؟

    پیش از مرحله نهایی و اتصال به درگاه بانک شما میتوانید در جدول موجود در صفحه که شامل جزییات خرید میباشد تعداد بلیط های خود را ویرایش نمایید .
    در صورت سئوالات بیشتر لطفاً به خدمات و پشتیبانی آنلاین مراجعه فرمائید support.6234.com

    چرا تمام صندلی های سالن به رنگ خاکستری است و امکان خرید وجود ندارد؟

    زمانی که شما میخواهید خرید اینترنتی انجام دهید باید گزینه خرید اینترنتی را انتخاب کرده روز و سانس را انتخاب کرده و بعد خرید انجام دهید. گزینه جزئیات بیشتر فقط برای نمایش نقشه سالن است.
    در صورت سئوالات بیشتر لطفاً به خدمات و پشتیبانی آنلاین مراجعه فرمائید support.6234.com

    آیا خرید اینترنتی از داخل سایت فقط از طریق در گاه های بانک ملت و سامان مقدور مباشد ؟

    خیر شما با هریک از کارت های عضو شبکه شتاب با داشتن رمز دوم (رمز اینترنتی) میتوانید به راحتی از داخل سایت خرید بفرمایید .
    در صورت سئوالات بیشتر لطفاً به خدمات و پشتیبانی آنلاین مراجعه فرمائید support.6234.com

    اگر به هر دلیلی بعد از خرید امکان پرینت وجود نداشت، به چه صورت امکان پرینت مجدد میباشد ؟

    در صفحه کاربری هر شخص در سایت 6234 گزینه پیگیری خرید اینترنتی را انتخاب نموده و بلیت خود را دانلود کرده و پرینت نمایید.
    در صورت سئوالات بیشتر لطفاً به خدمات و پشتیبانی آنلاین مراجعه فرمائید support.6234.com

    تعدادی بلیط خریداری شده است ولی فقط یک عدد از صندلی ها داخل فایل نمایش داده میشود ؟

    پس از تکمیل خرید فایل PDF بلیط ها قابل دانلود بوده و این فایل شامل کلیه صندلی ها در صفحات مجزا میباشند شما هنردوستان گرامی بسته به نوع نرم افزار مورد استفاده در سیستم میتوانید کلیه صندلی ها رو در صفحات بعد ملاحضه نمایید .
    در صورت سئوالات بیشتر لطفاً به خدمات و پشتیبانی آنلاین مراجعه فرمائید support.6234.com

    چگونه از رویدادهای آینده 6234با خبر شویم ؟

    شما هنر دوستان گرامی با عضویت در شبکه های اجتماعی سایت 6234 میتوانید از کلیه برنامه های آینده و زمان آغاز فروش آنها مطلع شوید .
    در صورت سئوالات بیشتر لطفاً به خدمات و پشتیبانی آنلاین مراجعه فرمائید support.6234.com

    در صورتی که اجرا کنسل شود فرایند استرداد وجه چگونه انجام میگردد ؟

    در صورتی که اجرا کنسل گردد هزینه پرداخت شده بصورت خودکار طی یک هفته کاری به حساب شما عودت داده میشود .
    در صورت سئوالات بیشتر لطفاً به خدمات و پشتیبانی آنلاین مراجعه فرمائید support.6234.com

  • آشنایی با بخشهای مراسم
        

        
         لطفا جهت شناسایی رویدادها به رنگ رویداد توجه نمایید 
  • راهنمای خرید آنلاین بلیط مراسم

    در صورتی که فروش اینترنتی برای یک رویداد فعال باشد، لینک فروش اینترنتی به شکل سبد خرید برای آن رویداد قابل مشاهده خواهد بود. دقت کنید که ممکن است فروش اینترنتی برای بعضی از رویدادها فعال نباشد. در صورت فعال بودن فروش اینترنتی رویداد موردنظر با گذشتن از این مراحل خرید شما انجام میشود  :

    • انتخاب رویداد مورد نظر و کلیک بر روی لینک خرید اینترنتی
    • مطالعه دقیق نکات مورد توجه و لازم برای خرید اینترنتی 1- داشتن کارت عابربانک عضو شبکه شتاب، 2- رمز اینترنتی (در صورت نداشتن، با مراجعه به دستگاههای خوپرداز قادر به تهیه آن میباشید)3- CVV2 یا رمز دوم که روی کارت عابربانک شما درج شده
    • انتخاب روز و سانس(ساعت) موردنظر
    • ابتدا انتخاب جایگاه ، سپس انتخاب جایگاه موردنظر البته بنا به قیمت درج شده برای آن جایگاه با کلیک بر روی آن
    • انتخاب صندلی : برای اینکه بهتر و راحت تر بتوانید انتخاب خود را انجام دهید لطفا به راهنمای رنگ درج شده در بالای صفحه توجه فرمایید.

      { سبز: صندلی قابل خرید ، قرمز: صندلی فروخته شده ، زرد: در حال پرداخت وجه بلیت ، آبی: انتخاب صندلی توسط شما }

      توجه:اگر قبل از پرداخت وجه از انتخاب تعدادی از صندلی ها منصرف شدید با موس بر روی صندلی های مورد نظرکه به رنگ آبی هستند کلیک کرده تا از سبد خرید شما حذف گردند

    • تکمیل فرم (وارد کردن مشخصات فردی)
    • تایید اطلاعات و ورود به سایت بانک برای پرداخت وجه بلیت

      توجه: اگر تمامی مراحل را انجام داده و نتوانسته اید وارد سایت بانک شوید مشکل از شبکه شتاب میباشد لذا صندلی های انتخاب شده از جانب شما برای شما تا 10 دقیقه به رنگ زرد در حالت رزرو باقی میماند و شما میتوانید پس از گذشت این زمان مجددا برای خرید اقدام نمایید .

      توجه: اگر به هر دلیلی موفق به پرداخت نشدید صندلی ها پس از 10 دقیقه از حالت رزرو خارج شده و مجددا قابل فروش خواهند بود در ضمن اولویت با کسانی است که زودتر وارد مرحله پرداخت شوند .

    • وارد کردن شماره کارت بانکی ( 16 رقم حک شده بر روی کارت بانکی شما ) و رمز دوم (" CVV2 " عددی است سه یا چهار رقمی که در رو یا پشت کارت بانکی شما حک شده) در سایت بانک از طریق صفحه کلید ایمن (برای امنیت بیشتر)
    • برگشت به سایت 6234 برای مشاهده ی فاکتور خرید و تهیه پرینت از فاکتور خریدتان
  • قوانین خرید بلیط

    در صورت بروز اختلال در شبکه اینترنتی ، به جهت جلوگیری از ضایع شدن حقوق دیگر کاربران
    سامانه با اعلام قبلی اقدام به تغییر صندلی ها و پیشنهاد بهترین صندلی مشابه خواهد کرد

    فروشنده : سامانه فروش اینترنتی موسسه شکوه موسیقی ایرانیان با نام تجاری 6234 اعلام شده از طرف  موسسه شکوه موسیقی ایرانیان
    خریدار : شخص حقیقی یا حقوقی ثبت کننده سفارش و یا استفاده کننده از خدمات ارائه شده بر روی پایگاه اینترنتی 6234

    1- موضوع ، خدمات قابل ارائه در سامانه 6234، فروش انواع بلیت می باشد .

    2- فروشنده متعهد میگردد از اطلاعات شخصی و فردی خریدار، در حد اختیار و توان مراقبت نموده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر بامجوز رسمی و قانونی ارائه نگردد.

    3- فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل بلیط ها را در اختیار خریدار قرار دهید.

    4- فروشنده هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم سازگاری فرم های با قابلیت چاپ با سخت افزار و نرم افزار سیستم شخص خریدار را ندارد.

    5- سامانه 6234 هیچگونه شعبه و یا دفتری غیر از اطلاعات ارائه شده در صفحه ی تماس با ما نخواهد داشت و ندارد .

    6- فروشنده بعنوان مرکز فروش موظف است بلیط را مطابق با آنچه معرفی شده است و طبق شرایط برای خریدار ارسال نماید.

    7- نمایندگان فروش بلیت سامانه 6234 به صورت آزاد و دارای ثبت حقوقی مستقل می باشند و صرفاً در عمل فروش بلیت با این سامانه همکاری دارند و موارد اختلاف فی مابین خریداران و گیشه های فروش از طریق مراجع قانونی حل و فصل خواهد شد .

    8- فروشنده موظف است پس از دریافت فرم سفارش و تائید سفارش در کوتاهترین زمان ممکن بلیط خریداری شده را آماده کنند و در بسته بندی مناسب تحویل ارسال کننده دهد. هرگونه اختلال و تاخیر بعد از تحویل جنس به ارسال کننده و در طی عملیات ارسال به عهده مرکز فروش بلیط می باشد و سامانه 6234 بعنوان کارفرما و خریدار خسارت وارده به مشتری را از آن مرکز فروش دریافت می نماید .

    9- فروشنده تمام سعی خود را می نماید تا کالایی با کیفیت را جهت فروش در سایت معرفی کند .

    10- هیچ کاربری حق واگذاری شناسه کاربری خود به فرد یا شرکت دیگر را ندارد . بدیهی است در صورت تخلف مسئولیت و عواقب آن بر عهده اطلاعات فرد و یا شرکت ثبت شده در سامانه می باشد.

    11- فروشنده موظف است در صورت اشتباه از طرف خود ، اشتباه خود را اصلاح و بلیط مورد درخواست شده را در کوتاهترین زمان ممکن برای خریدار بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای ارسال نماید.

    12- فروشنده مسئول آموزش و نحوه استفاده با بلیط خریداری شده نمیباشد ولی تا حد ممکن تلاش خود را برای برطرف کردن مشکل مشتری می نماید.

    13- موارد پیش آمده در چگونگی اجرای برنامه ها به هیچ عنوان به سامانه 6234 مربوط نخواهد بود و سامانه فقط در مورد نحوه فروش بلیت مسئول خواهد بود.

    14- در صورت ارائه اطلاعات اشتباه هنگام خرید تلفنی و یا خرید اینترنتی مسئولیت عدم ارسال بلیت به عهده ی خود شخص ارائه دهنده ی اطلاعات اشتباه خواهد بود.

    15- مراکز فروش در قبال اشتباه بلیط خریدار موظف به پاسخگویی و جبران خسارات مالی خریدار می باشند .

    16- خریدار موظف است اطلاعات دقیق و کامل خود را برای دریافت سفارش از طریق ارسال با پیک در اختیار فروشنده قرار دهد.

    17- مبلغ بلیت های کنسرت فروخته شده چه از طریق سفارش تلفنی و چه از طریق خرید اینترنتی به هیچ عنوان قابل عودت نخواهد بود.

    18- سامانه 6234 از اعضاء و مشتریان جدید خود درخواست داردتا قوانین و مقررات سامانه و همچنین راهنمای پرداخت، هشدارها و حریم خصوصی کاربران را حتماً مطالعه نموده باشد.

    19- کلیه مراحل پرداخت مبلغ صورتحساب از درگاه پرداخت های شرکت های طرف قرارداد با سامانه پارسیان، پاسارگاد، ملت ، سامان و آسان پرداخت در سیستم درگاه پرداخت اینترنتی خود این بانکها انجام و تمام مسئولیت پرداخت ناموفق، کسر چندین بار مبلغ و یا از این دست به عهده بانکها خواهد بود.( که احتمال موارد خطا بسیار کم و محدود می باشد)

    20- در حال حاضر هزینه مالیات بر ارزش افزوده خدمات سامانه فروش بلیت توسط موسسه برگزار کننده پرداخت می شود و مشتری صرفاً مبلغ بلیت را پرداخت خواهد نمود و در صورت تغییر این روال و عدم پرداخت آن توسط برگزار کننده ، مالیات بر ارزش افزوده خرید بلیت، توسط سامانه 6234 در هر لحظه از فروش، این مبلغ اعلام شده از سوی اداره مالیات را بر تمام صورتحساب های پرداخت نشده اعمال خواهد نمود.

    21- هزینه ی ارسال به عهده خریدار میباشد.

    22- صورتحساب، به منزله سند پرداخت و رسید خرید خدمات از سامانه خواهد بود و جهت مراجعه به برنامه ها می بایست حتماً اصل بلیت را به همراه داشته باشید.

    23- خریدار موظف است بلیطی که توسط سایت یا مراکز فروش تهیه می نماید را بخوبی نگهداری کرده و از مخدوش شدن بارکدهای مندرج بر روی کاغذ جلوگیری کند ، در هنگام ورود در صورت ناخوانا بودن بارکدها موسسه شکوه موسیقی ایرانیان مسئولیتی در قبال آن ها نداشته و از ورود افراد در شرایط نا سالم می تواند جلوگیری کند.

    24- خریدار پس از تائید سفارش خرید از طرف فروشنده ( یا مراکز فروش بلیط )  و در وضعیت آماده به ارسال نمیتواند درخواست انصراف سفارش را نماید.

    25- در موارد هنگام خرید اینترنتی گزینه تحویل در محل را انتخاب نموده اید با ارائه ی شماره فاکتور پیامک شده و مراجعه به محل تعیین شده در محل اصل بلیت خود را می توانید دریافت نمایند.

    26- خریدار موظف است هنگام دریافت کالا از مامور ارسال وجه کالا و هزینه ارسال را نقداً و یکجا به مامور پست پرداخت نماید. (درصورتی که هزینه کالا قبلاً از طریق کارت اعتباری پرداخت شده باشد نیازی به پرداخت هیچگونه وجهی نمیباشد) و فقط قبض رسید را تحویل مامور می دهند.

    27- در زمانی که برنامه ای قبل از اجرا به هر دلیل از طرف مقامات ذیربط مسئول ملغی اعلام شود، سامانه می بایست مبلغ بلیت ها را به خریداران عودت دهد و این عمل در قبال دریافت صورتحساب ارائه شده و اصل بلیت بنام خریدار انجام خواهد شد و در مورد برگزاری مجدد و یا تغییر تاریخ آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

    28- خریدار موظف است هنگام دریافت کالا از مامور ارسال کاملاً آن را بررسی نماید و در صورت مشاهده عدم سفارش خواسته شده و یا مخدوش بودن بلیط ها از قبول آن خودداری نماید. (فروشنده مسئولیت مخدوش بودن بلیط ها و ارسال نامناسب سفارش را بعد از دریافت بلیط توسط خریدار به عهده نمیگیرد )

    29- خریدار موظف است هنگام مراجعه مامور ارسال در محل مشخص شده در فرم سفارش، برای دریافت بلیط ( ها ) حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، ظرف مدت تعیین شده در اعلامیه مرکز فروش تماس مجدد حاصل کرده و نشانی جدید را به مراکز فروش اعلام نماید و هزینه ارسال مجدد بعهده خریدار می باشد .

    30- در صورتی که خریدار از قبول بلیط (ها) خودداری کند و یا به فروشنده جهت دریافت بلیط (ها) مراجعه نکند موظف است خسارت و هزینه ارسال را پرداخت نماید و این امور قابل پیگیری از مراجع قانونی است .

    31- خریدار در صورت خرید مستقیم از روی سایت سامانه 6234 می بایستی نکات زیر را رعایت کند :


    در صورتی که بلیط ها لاشه نداشته و مستقیماً از روی سایت چاپ می شود : 

    - خریدار با همان بلیط چاپ شده می تواند وارد سالن شود ، ورود افراد از طریق بارکد مندرج بر روی بلیط ها انجام خواهد شد ، دقت فرمایید که چاپ بلیط ها را بدرستی انجام دهید ( سامانه 6234 هیچگونه مسئولیتی در قبال چاپ نادرست نخواهد داشت )

    - در صورتی که تعداد بلیط های خریداری شده بیش از یک بلیط است مشخصات یک نفر از کسانی که در روز برگزاری حضور دارد را در فرم های مشخصات فردی ثبت کرده تا بر روی بلیط درج شود .

    - در صورت مشاهده کپی از یک بلیط پیگرد قانونی بعنوان مجرم در واحد نیروی انتظامی مستقر در محل برگزاری انجام و با فرد متخلف طبق قانون جرایم رایانه ای توسط نیروی انتظامی برخورد و به مراجع قضایی تحویل داده خواهد شد.

    - خریدار می تواند از بلیط (های) خود بر روی سایت خروجی Pdf تهیه کرده و بر روی موبایل و یا کلیه وسایلی که قابلیت خواندن فرمت Pdf را داشته باشند ذخیره کند و در هنگام چک شدن بلیط قسمت بارکد را بر روی Reader قرار داده و وارد سالن شوند.

    - کارت شناسایی فردی که بلیط با نام و کد ملی او صادر شده است جهت اتفاقات خاص در روز برگزاری همراه خریدار باشد.

    - در صورتی که بلیط خود را گم و یا مخدوش کرده اید می توانید به صفحه ایمیل خود مراجعه کرده و بلیط های پرداخت شده مراجعه کرده و بلیط های خود را مجدداً چاپ نمایید . *** حتماً دقت کرده تا از یک بلیط در روز برگزاری کپی دومی موجود نباشد زیرا بعنوان مجرم و متخلف تلقی می گردید و طبق شرایط توضیح داده شده با شما برخورد خواهد شد*** ( در بخش بلیط های پرداخت شده اگر بیش از یک بلیط خریداری نموده اید آن ها را بصورت تک تک خواهید دید و در صورت چاپ هر کردام کلید مشاهده و چاپ را فشار دهید )


    در صورتی که بلیط ها لاشه دار باشند :

    - خریدار پس از انتخاب صندلی و سفارش خرید فاکتور خود را چاپ خواهد نمود و در قبل از پرداخت هزینه می بایستی گزینه نوع دریافت  بلیط را علامت زده در غیر اینصورت سیستم بصورت پیش فرض دریافت حضوری را برای خریدار انتخاب می کند .

    - خریدار در صورت انتخاب حضوری می بایستی در ساعات کاری فروشنده ( 9:30 الی 18 ) به نشانی فروشنده مراجعه و بلیط های خود را دریافت نماید .

    - خریدار در صورت انتخاب گزینه ارسال با پیک می بایستی منتظر تماس از فروشنده باشد تا ساعت ارسال و نشانی ارسال با خریدار هماهنگ شود . لازم به توضیح است که در صورت عدم تماس از فروشنده طی 48 ساعت پس از سفارش ، خریدار می بایستی با فروشنده تماس گرفته و با ارائه شماره خرید ( فاکتور ) خود ، مراتب را جهت دریافت  بلیط(های) خود پیگیری نماید . ( هزینه ارسال و یا تردد برای مراجعه حضوری بعهده خریدار می باشد ودر قسمت ارسال با پیک طبق قوانین ذکر شده دربالا با خریدار برخورد خواهد شد )


    توجه داشته باشید :

    - ورود به لابی از یک ساعت قبل و ورود به سالن از سی دقیقه قبل از شروع مراسم انجام خواهد شد .

    - رعایت شئونات اسلامی در طول اجرای برنامه ها الزامیست و گروه اجرایی خود را مجاز با برخورد با متخلفین می داند .

    - برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به کنسرت ها ، اطلاعات خود را در خبرنامه صفحه نخست سامانه 6234 ثبت فرمایید .

    - عکاسی و فیلم برداری در طول زمان برگزاری بدون به همراه داشتن کارت رسانه ممنوع می باشد .

    - از ورود کودکان زیر 5 سال ممانعت به عمل خواهد آمد .


    نکات مهم :

    - خدمات و محصولات ازائه شده در این سامانه مشمول مالیات نمی باشند و مبلغ مالیات 0 در نظر گرفته شده است .

    - در صورت عدم ارسال بلیط ها برای مشتری و اعلام مشتری ، مبالغ عودت داده خواهد شد . ( این مورد در خصوص سفارشات ثبت شده با ارسال پیک صدق می کند و در خصوص سفارش های آنلاین به علت صدور لحظه ای بلیط ها به صورت PDF مسئولیت عدم دانلود بلیط ها بر عهده مشتری می باشد )

    - قیمت معتبر ، قیمتی است که در زمان سفارش به کاربر اعلام می گردد .


    شرایط بالا ممکن است تغییر یابد خریدار باید همواره با مراجعه با این صفحه از شرایط مطلع باشد!

    ثبت سفارش خرید به منزله آن است که خریدار شرایط بالا را مطالعه نموده است و آنها را پذیرفته است و حق اعتراض را از خود سلب مینماید.

  • حریم شخصی

    سامانه 6234 متعهد میگردد از اطلاعات شخصی و فردی کاربران را حفظ و نگهداری نماید ، و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر بامجوز رسمی و قانونی ارائه نگردد .

    سامانه 6234 اطلاعات بانکی هیچ یک از دارندگان حساب را در حین تراکنش‌ها و عملیات بانکی به هیچ عنوان ثبت و جمع آوری نخواهد کرد و عملیات پرداخت به طور کامل توسط درگاه پرداخت بانک طرف قرارداد خواهد بود.

    اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی و آدرس ارائه شده و تلفن های ثابت و همراه جهت ارائه درخواست ارسال با پیک مورد استفاده قرار خواهد گرفت که به امر دسترسی هر چه سریعتر به شما سهولت می‌بخشد.

    جهت اطلاع رسانی تاریخ و زمان برگزاری برنامه ها جهت فروش بلیت فقط از طریق شماره پیامک 30006234 اطلاع رسانی می گردد .

    تماس از سامانه 6234 با شما (در مواقع لزوم) در ( روزها و ساعات کاری (خواهد.

    ما برای درک بهتر از نیازهای شما و ارائه خدمات بهتر و بالاخص موارد زیر به این اطلاعات نیازمندیم:

    - ثبت نگهداری سابقهٔ داخلی صورتحساب‌ها

    - گزارش گیری ماهیانه و سالیانه

    - بررسی روند فروش بلیت در برنامه های مختلف

    - و در بازه های زمانی مختلف ممکن است از این اطلاعات برای بهبود ارائه خدمات و همین طور اطلاع رسانی برنامه ها ، پیگیری سفارشات استفاده نماییم.

  • شرایط سامانه

    سامانه 6234،‌ جلب رضایت و ایجاد رضایت‌مندی از خرید بلیت توسط مشتریان را از وظایف مهم خود می داند.

    وب سایت سامانه 6234 تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

    فعالیت سامانه 6234،‌ با پروانه فعالیت رسمی موسسه شکوه موسیقی ایرانیان از وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

    سامانه 6234 سعی بر آن دارد که اطلاع رسانی زمان فروش بلیت برنامه های سامانه را به موقع به مشتریان خود اعلام نماید.

    وب سایت سامانه 6234 به آدرس www.6234.ir در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایران به آدرس samandehi.ir تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است.

    فعالیت سامانه 6234 دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن و تجارت می باشد.

    سامانه 6234 با شرکت های درگاه پرداخت پاسارگاد(بانک پاسارگاد)، سامان کیش(بانک سامان) ، به پرداخت ملت(بانک ملت) ، تجارت الکتروینک پارسیان ( بانک پارسیان ) و شرکت آسان پرداخت پرشین ( آپ ) دارای قرارداد می باشد.

    محل فیزیکی مدیریت و کنترل سامانه 6234 در تهران می باشد.

  • شرایط ابطال و عودت وجه

    با توجه به شرایط برگزاری یک برنامه در یک روز و ساعت خاص،‌ و عدم تکرار پذیری در آن زمان مشخص، و بررسی و برنامه‌ریزی مربوط به آن برنامه،‌ امکان ابطال بلیت خریداری شده و بالطبع آن عودت وجه ،‌ میسر نمی باشد.

    لازم به ذکر است ابطال بلیت و عودت وجه بلیت خریداری شده در زمان لغو (به دستور یا صلاحدید مراجع ذیصلاح) و یا عدم برگزاری به دلایل فنی و یا شرایط خاص پیش آمده ،‌ در زمانبندی اعلامی از سامانه،‌ و در کمترین زمان ممکن به صورت گروهی انجام می‌شود و سامانه 6234 این مورد را از شرایط قطعی خود می‌داند.


    موارد خاص:

    در صورت صدور بلیت به دلیل مشخص خطای نرم‌افزاری،‌ صدور بلیت اشتباه توسط اپراتور سفارش تلفنی در این مورد مقصر باشد.

    در صورت پیش‌آمد حادثه‌، رخداد ناگهانی برای خریدار (منوط به تشخیص واحد امور مشتریان)

    در صورت خرید انجام شده اشتباه توسط کاربر تا نهایتاْ‌ ۲۴ ساعت پس از زمان اقدام به خرید (منوط به تشخیص واحد امور مشتریان)

    در صورت خرید ناموفق و کسر وجه و عدم عودت خودکار تا ۴۸ ساعت پس از زمان اقدام به خرید بلیت (در صورت واریز وجه از درگاه پرداخت به حساب سامانه 6234 )

    با توجه به موارد عنوان شده،‌ خواهشمند است در هنگام خرید بلیت برنامه مورد نظر،‌ در انتخاب روز،‌ ساعت،‌ مکان ، صندلی ، قیمت و تعداد آن دقت لازم را به عمل آورید.

تمامی كالاها و خدمات اين فروشگاه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‎باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

ارتباط با ما

  • آدرس : سعادت آباد - میدان کاج
  • تلفن : 02148312
  • فکس : 02148312 داخلی 3
  • کد پستی : 1345-14155
  • پست الکترونیک : info@6234.ir

همراه ما باشید

نماد اعتماد و رسانه

logo-samandehi

خبرنامه

از تخفیفات و پیشنهادات ویژه ۶۲۳۴ پیش از دیگران مطلع شوید :


عضویت در اینستاگرام ۶۲۳۴
عضویت در کانال تلگرام ۶۲۳۴